Sidvisningar förra veckan

torsdag 23 september 2010

Wednesday Moring.

God morogn, God morgon.

Ouf, hösten är verkligen här nu och jag vill bara krypa ner i sängen
och somna om. Men, det kan man ju inte göra varje morgon.. hehe!
Så därför satte jag mig framför datan, satte på lugn och skön musik,
och nu tittar jag på några härligt fina och så där lite puffiga höst jackor.
Jag måste ha en! Så på fredag, öhm i morgon blir det. Då får jag åka
in till stan och prova ut någon som blir snygg till denna kalla höst.



Jag har tittat lite på dessa 3..



..Och även dessa 2.

Detta är svårt!
Jag tycker att alla 5 är jätte fina och
alla 5 har något eget, som inte den
andra Jackan har. Och det är det som
gör det lite svårare att bestämma vilken
Jacka man ska köpa...
Men men, Jag kanske till och med hittar
någon helt annan Jacka i morgon när jag
driver runt i stan.




Inga kommentarer: