Sidvisningar förra veckan

söndag 5 september 2010

Sunday Morning.

God Dag folket.

Kanske ska ta och berätta lite om hur min helg har varit?
I fredags så var jag hemma hos min syster och hennes familj. Jag väntade på att Cornelia skulle komma efter att hon hade jobbat en hel dag. Så under tiden bestämde jag mig för att vi skulle tillbringa våran Fredags kväll/natt på krogen. Självklart 'Gretas' :).
Vi åkte hem till mitt och började fixa oss lite festfina och åkte direkt in till stan. Vi satte oss på Eat&Blue inne på Centralen i Göteborg och drack en och annan öl och en Smirnoff ice. Gott
Gott*

Vi mötte upp Karro och drog sedan till Gretas där det var fest i fullt ös och alla härliga personer som vi träffade gjorde kvällen extra fin. Fredagens Band som spelade på Gretas var: Pay Tv. Tre st snygga tjejer som har vart med i Melodifestivalen år 2004. Dom var riktigt Grymma!

Lördagen var mer stillsam och lugn. Vi åkte till Strand Baren på öckerö. Åt gott och sedan var det bara för mig att sätta mig framför ratten och övningsköra. Det gick bra, faktiskt. Det är ju så kul :) hehe
Jag och Cornelia är nu hemma hos min syster. Ensamma. Medans dom är på Lek och Bus landet" med Chanelle så lånar vi deras lägenhet. Hur härligt som helst. Så nu ska jag krypa ner i soffan igen och vara lite social med Älsklingen. :)


Bilder från Fredags. /Gretas

xoxoxo

Inga kommentarer: