Sidvisningar förra veckan

torsdag 23 september 2010

Brown or white...chocolate? Or maby Red ?!

Åh!
Varför kunde inte alla fötts med en och samma hårfärg?
Nää, för att han "där uppe" ville göra det så svårt för oss alla?

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra mitt hår.
Färga det, klippa det? Eller bara låta det vara precis som det är?
'Så mycket frågor, men aldrig ett riktigt svar.'
För jag vänder och vrir på allt hela tiden:
"Om jag gör så, så blir det....Nää, så vill jag inte ha det."
"Men om jag gör så då, färgar det i den färgen,
lägger i några sånna slingor här och där, Nää,
då ser jag inte riktigt klok ut."

Ouf, så nää.. Nu sitter jag här och vet varken ut eller in.
Jag har nog haft 'alla', eller dom flesta färger och toner man kan ha på håret.
Och jag har nog haft minst lika många olika frisyrer oxå.
Men nu är det så där alldeles extra svårt för mig att bestämma hur jag vill ha det.
För jag är en sådan tjej som vill mixtra och pilla med håret Hela tiden.
För jag tycker det är såå kul. :)

Meeeen, nu får jag hitta på något, det får bli som det blir. Jag kommer
att lägga upp en bild nu i helgen och visa hur "mitt nya huvud" blev. :)

Här är 2 st bilder på mig.
Den bilden där jag har mörkt brunt hår är för ca 1 ½ år sedan.
Och den bilden där jag är ljus hårig, är för ca 3 veckor sedan.

Eller har ni något roligt tips till mig som jag kan testa på?
Skicka gärna en kommentar på alla era ideér och tankar.






Inga kommentarer: