Sidvisningar förra veckan

fredag 7 augusti 2009

090806 - du.

Jag älskar dig.

Ligger hemma i sängen hos Älsklingen nu och tittar på Hitta Nemo, och lyssnar på lite skön musik. C är på jobbet och kommer inte hem förens vid 07:00 tiden. Saknar henne jätte mycket nu. Men men, så är det ju. Man måste ju jobba med.
- Idag har det vart en jätte bra dag. Vaknade så där vid 09:00 tiden. "Pigg som en murt" satte jag mig ute på alltanen med mormor och åt jätte god frukost. Soya yogurth med flingor, och en kopp kaffe. Vi pratad om allt, som vi nästan alltid gör. Vid 14:30 kom C och vi åkte och handlade mat på CityGross, och sedan begav vi oss till MQ där vi köpte en jätte fin Peak skjorta till min lillebror i 16 års present. Han fyller år i morgon [090807]. Efter att vi blivit klara i Kungälv hämtade vi Lousie, min syster och åkte ut till ö-arna för att hämta lite saker hemma hos mig. Sa hej till mama som jag inte har träffat på 2 ½ vecka sen nu, saknat dig!
Sen så åkte jag och hjärtat in mot stan igen och hon körde hem mig till henne. Och nu ligger jag här ensam och saknar henne.
Men snart, snart så komer hon
<3

Inga kommentarer: