Sidvisningar förra veckan

onsdag 5 augusti 2009

090805 - En fin dag.


Idag är det Onsdag och idag kom mormor hem. Som jag har längtat, och längtat.. Pigg och frisk, fast endå på något sätt lite trött. Men vad är man efter 1 vecka på Sjukhus? Hon kom hem runt 11:00 tiden i morse, och då hade jag precis nästan börjat sätta igång med stor städningen. Och jag som hade tänkt att jag skulle ha hunnit med det innan hon skulle komma. Men jag blev klar med en liten bit iaf, skönt det! Så mer städning blir det i morgon. Ni tror säkert att det enda som jag gör här är att just städa?! Men då har ni minsann fel. Ja, jag städar mycket, men så har vi en hund här som är extremt bra på att fälla lite päls då och då, och då är det ju skönt att dammsuga upp allt så att det ser lite fräschare ut :)

- Annars idag så har jag umgåts med mormor, Lasse och Cornelia. Vi har haft en fin dag och suttit ute på alltanen och pratat hela dan om fina minnen. Om livet och om allt annat som har med livet att göra. Det va jätte skönt att få sitta ner med mormor och bara prata. Det har jag längtat efter så mycket, och så länge nu. jag har saknat henne.

- Och nu ska jag umgås lite med mitt Hjärta innan hon ska åka iväg till jobbet och vara där till 06:30 i morogn bitti. Kommer att sakna henne inatt. <3

Inga kommentarer: