Sidvisningar förra veckan

söndag 9 augusti 2009

090709 - en bra helg.

Helgen har vart fullspäckad med härligheter.
I fredags så åkte Jag och Cornelia hem till henne för att
sedan bjuda dit lite av hennes vänner. Det va riktigt roligt och trevligt, pga att jag aldrig hade träffat just dom tjejerna av hennes vänner. Dom va jätte trevliga och roliga att sitta ner och prata med. Musik spelades och ölen
knäpptes ställdes upp på borden. Mc, Andrea & Sophia ringde jag
sedan dit. Va så himla längesen jag träffade dom, och det va jätte kul
att dom kom. Kvällen slutade som den sluta. Grymt bra!


Lördag och Jag, Anna & Cornelia åkte hem till Kungälv för att jag skulle sitta barnvaktt åt mina kusiner, Max & Lukas. Fast det blev absolut inget sittande här inte. Vi gick till donken där vi beställde lite käk och sedan gick vi till kiosken för att köpa lite små godis till killarna. Efter att vi hade vart ute i ca 1 ½ timma så hämtade vi Lilleman och gick ner till älven för att kasta lite pinne och leka. Vid 18:00 tiden kom Anna ooch Cornelia för att hämta mig, vi åkte hem till Tim för att säga Grattis på 20 års dagen.
Vi stannade dock inte länge pga av lite olika anledningar. Så Jag och Cornelia åkte
hem till henne för att ha en myskväll med popcorn film och Fanta!


Inga kommentarer: