Sidvisningar förra veckan

tisdag 11 augusti 2009

090811 - V.maggio


Idag har varit en hektisk dag, men den är inte slut för det.
Började med att gå upp 08:45 för att gå ut med Lilleman, sedan damsuga båda våningarna och sedan åka till sjukhuset för att lämna prover för Lasse. Sedan va det bara att åka in till Göteborg för att hämta upp min lillebror Dennis och köra iväg han till Frisören där vi satt i ca 3 timmar. Ouf!
Så äntligen hemma i Kungälv igen och då va det bara att sätta igång med att tina upp maten och sen hoppa in i duschen.
-Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska tickan så att jag kan börja med att sminka mig. För idag satte 'Kulturkalaset' igång och Jag, Cornelia och Emelia ska åka in till stan för att sedan titta på Veronica Maggio, som spelar på Kungstorget kl 18:00. och det kommer nog va en hel del ungdomar som kommer och lyssnar på henne. Hon är ju som sagt en himla bra artist. Bra låtar och aah, grymt kommer det iaf att bli!
Det kommer att bli en kalas bra kväll!

Inga kommentarer: