Sidvisningar förra veckan

onsdag 22 juli 2009

Regn är vackert.
det är har ett fint ljud

att få stå där i regnet
och man bara känner de rinner ner
igenom sina kläder, ner på sin kropp

Känner en kroppsvärme av någon annan
som möter mina halv ljumna läppar med ett par andra halv ljumna läppar
får känna en halv fuktig hand innan för sina genom blötta tröja
som smeker längst min ryggrad
som kollar mej djupt i ögonen, blicken säger mej något
möter mej igen med sina fuktiga halv ljumna läppar
och håller om mej hårt men ändå harmoniskt
känner en hand smeka min blötta kind och ser ett fint leende
de fuktiga läpparna möter min blötta panna
de fick mej att le, att bara le, le

Där står jag helt genom blöt i regnet
med en skön kroppsvärme in till mej
Känner glädje och lycka
känner trygghet och ömhet
Känner Kärlek..

1 kommentar:

♥ C H E R R Y C H E E K ♥ sa...

Svar:

Oj, där ser man! :D
Vad hade du henne i för ämne?