Sidvisningar förra veckan

tisdag 28 juli 2009

090721 - Bo i Kungälv




I 2 till 3 veckor nu ska jag bo hemma hos min mormor och hennes man för att mormor ska operera sig i morgon. Så medans hon ligger på sjukhus så ska jag sköta huset, städning, matlagning, passa och sköta hunden och även ta hand om Lasse. Jag ser verkligen fram imot detta, pga att jag jätte gärna ställer upp för min mormor, hon är ju trots allt min klippa i livet. och att jag allttid och kommer alltid att älska Kungälv. När jag va liten så va jag mycket i kungälv, har min släkt här och många av mina vänner. Så jag vill mer än gärna vara här, och jag tror att allt kommer att gå jätte bra. Även för dig min lilla mormor*




<--- På kvällen så gick jag och mitt hjärta ut med Lilleman [hunden]. jag visade Cornelia en bit av Kungälv, VästraGatan, det lilla torget och lite till. Hade en jätte mys Promenad.











på bild: Jag och Lilleman

Inga kommentarer: