Sidvisningar förra veckan

onsdag 22 juli 2009

090722 - Bilder från Fredag den 17.


Hej alla glada sommarbarn!
...eller sommar och sommar vet jag inte, regnet öser ju ner lite då och då. men vi får ju hoppas på att solen sticker fram snart igen så att man kan få tillbaka den härligt fina solbrännan.

- Förra fredagen så satt vi i parken bakom stads Teatern i Göteborg och förkröka. Jag, Cornelia, Emma och Bella. Men när vi kom dit så va det fullt av sköna typer som vi snabbt snackade upp och umgicks med resten av kvällen. Så det va kul! Och sedan efter de så va det Gretas som blev vårat dans ställe. Hade grymt kul, och alla dansade och va på topp!

-Här nedanför kommer bilder från när vi satt i Parken och förkörka.


-Cornelia, Emma & Jag va på bästa topp!


-Jag & Bella. =)


-Cornelia & Emma langar peppen!


-Och här är lilla jag. =)


-Cornelia & Jag. <3


-Bella & Cornelia. Porrisar =)





Inga kommentarer: