Sidvisningar förra veckan

lördag 1 november 2008

Halloween!

Halloween var kommen och så klart att man skal klä ut sig.
Kom igen folket, det är Halloween FFS!
Hade vart hemma hos mormor i två hela dagar och städat,
tvättat fönster, legat på alla fyra och skrubbat klinker golvet skinande blankt
Well dun!
På fredags efter middagen vid 2 tiden slutade jag att städa, för då var allt klart
Fönster, golv och lite mer där till..
Hoppar in i duschen och stressar på med sminket för att se "hyffsat" pigg ut när man kommer in till stan för att yra omkring bland allt vilset folk i 2 härliga timmar för att köpa de saker som jag skulle ha på Halloween kvällen. Först när jag va inne i stad blev det: Hollywood.
Köpte en vit keps 399:-
Helt okej ändå. Och sen bär det av till Buttricks där jag snabbt skulle ha tag på kroppsfärg.
Brun kroppsfärg, vi får ju inte glömma att det va "50 Cent" som jag skulle vara
25 minuter lång kö av väntan bland alla vilsna ungdomar som inte hade en aning om vad som dom skulle behöva. Eller ens vara på kvällen.
Jag va klar med allt på 1½ timma och nu va det bara bussen som väntade.
fort in till Centralen för att sätta på första bästa buss.
290 Burö.
Ja! underbart.
I väntan på bussen stod Vejjer och sin bror där. Och någon killkompis till dom, André
Jätte trevligt att få träffa dom. Va ju så himla längesen.
På bussen frågar Vejjer om jag vill sitta med dom längre bak i bussen.
Ja men visst, det bjöds på öl och mycket roliga samtals ämnen.
Gott skratt man fick där.
Tack André!
Väl hemma och jag skulle skynda mig för att tvätta av sminket och ringa pappa och fråga om han kunde hämta mig och så att han inte skulle glömma av mina öl.
Pappa kom och körde hem mig till Robin. [Kusinen]
Jag började fixa mig och ta min första öl vid halv 8.
Robin blev snabbt nyfiken och sugen på att göra lika dant som mig.
Kul =)
Efter 2 timmar blev jag och Robin två st negrer.
Kul där!
Sean Paul och 50 Cent.
Simon och Jennie kom, satte oss ute för att börja kröka och röka.
Mycket skratt och våran älskade Mia kom runt 10 tiden för att köra oss hem till Sandra Mellgren för att där dricka vidare och möta några av kvällens fylle stunder.
Ölspelet dukades upp och det dröjde inte länge innan man va i farten igen.
Taxin kom och vi skulle till Hälsö lokalen som Mariann och Mikaela hade fixat
HalloWeen party!
Bra där.
vi kom dit och det va lite halv fullt så där.
Det kunde ha vart roligare..
Man vaknar upp i soffan hemma hos Robin och knappt kan röra sig.
Blåmärken på knäskålen, armen, revbenen, skärsår på fingrarna och vaden.
Gårdagens bravader fick bli en gåta. .


Inga kommentarer: