Sidvisningar förra veckan

onsdag 29 oktober 2008

Din tid kommer, du får bara vänta och ge det lite tid.

Saker och ting förändras
Det gör det alltid
Men ibland kan väntetiden vara så himla lång
Det vet ju ni själv?
Det är precis som att sitta i ett väntrum och vänta på sin tid
minuterarna sipprar iväg,
minuter blir till timmar
timmar blir till dagar
Men sen, efter all denna vänte tiden så blir det faktiskt din tur
Hur länge man än väntar, så kommer ändå tiden du har väntat på. .
Just nu sitter jag hemma och lyssnar på musiken som pumpar i blodet
Den som får mig att drömma bort i mitt himmelrike.
Pappa kommer och hämtar mig vid 3 tiden,
ska på möte med han och prata om allt som händer i mitt liv just nu
kan ju behövas
Mamma är det stora problemet just nu
Det är därför vi ska på det mötet
skönt!
Sen blir det av till Kungälv hem till kära mormor
Ska hjälpa henne att städa i huset
och sen blir det antagligen att träffa Andrea :D
saknar henne alldeles för mycket
Hon är min ängel utan vingar . . .

Inga kommentarer: