Sidvisningar förra veckan

måndag 20 februari 2012

Där har du ALLT svart på vitt !

  • Rebecca Johansson
    • Jag var absolut inte ute efter något bråk, tyckte bara du skrev dumt om att vi var fyra och tog förgivet att Jag blandat in My.
    • Och så.
    • Du fick mitt sms?
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • nej jag har inte fått nåt sms.
    • Min blogg är min blogg. där skriver jag av mig. Den behöver du inte läsa rebecca.
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Vill du prata med mig så ska vi inte prata om de dåliga saker som hände i vårat förflutna. Jag orkar inte med det. Vad va det vi lovade varandra? "På ett moget sett"?

      Du får gärna ringa till mig om det skulle vara så om du någon gång skulle känna för att prata. Gör det gärna, men inget som handlar om bråken osv...


  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • Nej men skriv inte saker som delvis inte stämmer
    • Ska kopiera smset skicka här
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Det är inte första gången som My ringer till Laura och skriker på henne och sen bara lägger på luren utan att laura får förklara sig :S
  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • Det är inget Jag kan rå för.
    • Jag träffade Laura efter min praktik vid 9-10 tiden. Du hade beklagat dig om vårt förhållande innan vi träffades, laura la olämpliga kommentarer om oss. Hur kan det bli Jag som gjort oss till fyra? Det är du som gjort döm inblandade inte Jag. Vi var fyra när vi skulle varit två.
    • Det skrev Jag på smset,
    • Men skit samma nu.
    • Jag snackade med my långt innan om du säger att my ringt laura igårkväll.
    • Ta hand om dig Bye T
    • Va bara det Jag ville yttra mig om och ber om ursäkt om Jag framstod som att Jag ville starta en diskoussion
    • Absolut inte, sköt om dig!
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • du ringde och typ börja skälla på mig med en gång. Du höjde rösten !
  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • Och Jag ber om ursäkt för det, för som sagt va inte ute efter en diskussion!
    • Sköt om dig
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Det är lugnt. men gör det bara inte igen, för inatt ringde du och sa att vi skulle ta detta moget. Du får gärna ringa mig om du skulle vilja prata. Men snälla, prata inte bara om vårat förflutna då.
  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • I know, blev irriterad av att läsa.
    • Va tvungen att kommentera och ställa lite fel skrivet till rätta. Men skit nu i det!
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Jag förstår det. Men där skriver jag av mig rebecca. Om jag hade velat konfrontera dig då hade jag smsat dig eller ringt dig. Nu gjorde jag inte det för jag ville inte bråka... Jaa,a jag skiter i det, har skitit i det, så det finns inget mer att säga om det.
  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • Nej. Sköt om dig T
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • detsamma.
  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • Jag tyckte bara det var onödigt att blanda in mig när Jag ringde dig och sa så igår. Jag ville vara stöttande, när Jag vaknar "får Jag skit av en text "..
    • Jag är fortfarande irriterad. Så låter dig va och låt mig va.
    • Ha det bra.
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Då får du faktiskt vara det. Men det är inte första gången som denna My har ringt till laura och snackat en massa skit om mig. Sagt saker som ah..... spelar ingen roll för jag har lagt ner det och tycker du med ska göra det.. Ja, det var snällt av att du ringde i natt. Men det finns ändå saker som jag måste få utagera mig om och det är på min blogg. Så om du inte vill bli irriterad så ska du inte läsa den. För där säger jag exakt vad jag känner och tänker. och det tänker jag fortsätta med.
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • ha det nu så bra Rebecca. ta hand om dig.
  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • Fuck you!
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • what?! :S
  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • Skriv inte mer till mig.
    • Ha det fint, svåra inte ens.
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • ehmm...... nu förstod jag faktisikt ingen ting?! men ja ja. Moget var det va?! Ha det nu så bra och ta hand om dig, slit inte sönder dig för att du lagt ner all energi på att vara sur och grinig. Puss!
    • Exakt vad skrev jag nu som gjorde dig sååååå himla arg? vill faktiakt veta det ?!
  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • Bara tyst, lev ditt liv och bry dig inte om mig. Du kan strunta i mitt stöttande, för nu vill Jag inte ens vara där. Du får ha någon annan, dina bästisar laura linda etc. Sköt om dig
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • ha? Och när sa jag att jag inte vill ha ditt stöttande? :S
  • Rebecca Johansson
    Rebecca Johansson
    • Jag bestämde det just nu.
  • Therese Wendesten
    för 5 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Du kan inte säga något som jag inte har sagt..... Du blev sur för ingen ting just nu. Och det kan jag faktiskt inte förstå att du blev då jag INTE sa nåt illa om dig eller nån annan.
    • Like always you do!
    • ring istället när du har lugnat dig så kan vi prata lugnt om det. Och ta det på ett moget sätt. Jag har inte öppnat min mun om dig till Linda & Laura på ett jävla tag .
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • En fråga : Har du snackat med My idag om detta igen ??!!!
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • Nej skrev bara att allt my säger till Laura förmedlar Laura till dig.
    • Vad är problemmet?
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Bra, då fattar jag samtalet nu som jag sitter i
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • Okej? vad är meningen med samtalet? Ni ger er aldrig. Bara lägg ner.
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Laura & My
    • Faaan, du sa förut att du skulle lägga ner!
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • Ja jag har lagt ner?
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Förstår det. därför laura & my bråkat i telen nu!
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • Tro vad du vill, jag skrev vad jag jag sa att du skrev. Lägg nu ner och skit i att höra avd ig till mig. Vad är det fu inte förstår?
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Du har startat detta mellan My och laura nu. Jag sitter i telen med dom!
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • Jag har inte startat ett skit!
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • vafan öppna du din käft för idag till My Igen???!!! Snackade vi inte om detta förut?
    • Säg inte till mig att jag inte får prata med Laura eller linda när du själv snackar med My !
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • Jag vet vad jag sgat ocgh gjort, jag skrev det jag sagt till my. Skrev två sms inget mer. Vad är problemmeT? jag kan inte rå för att dom tjafsar så låt mig VARA!
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Ja och vi är 3 i samtalet i telefonen. Jag hör allt
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • be dom ringa mig upp mig då, annars skit i att skriva.
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Du. Du och Jag kom överens om förut att vi inte skulle snacka mer om detta till andra., jag gjorde inte det. Laura ringde upp mig och berättade allt. Smset från dig och skit
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • Jag har inte ens snackat om oss till My? Jag sa att Laura gick bakom ryggen och ytterligare sa ännu en gång att Laura förmedlat vidare till dig vad My sgäger till Laura.
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Men vad har Ni med att göra om jag och Laura pratar ! Ge er nu vafan!
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • LÅT MIG FUCKING VA NU DIN DUMMA IDIOT!
    • LÅT MIG OCH MITT LIV VARA, GÅ VIDARE!
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Är du Så mogen att att kalla mig för Hora ?! Moget av dig
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • dumt av mig att kalla dig hora, förlot är riktigt sur,
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Jag har gått vidare bruden !
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • Men LÅT MIG VARA:
    • VARFÖR BRYR DU DIG DÅ?
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Du får ta konsekvenserna , bara så du vet!
  • Rebecca Johansson
    för 2 timmar sedan
    Rebecca Johansson
    • FUCKA UPP FÖR MIG OCH JAG FÖR DETSAMMA!
  • Therese Wendesten
    för 2 timmar sedan
    Therese Wendesten
    • Det är du som fuckar upp för dig själv just nu rebecca! Vi kom överens om tidigare idg att lägga ner denna skiten, men du springer dirr till my och berättar att jag o laura pratar. vad fan har hon med det att göra?! Kan du inte stå på dina egna ben?
    • Det är bara du själv som har gjort att du inte har någon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pinsamt och lägga in allt här, blanda in fler? Nej tack. Skärp dig T. Vi är inte 12 år gå vidare och glöm. Sköt om dig!