Sidvisningar förra veckan

måndag 20 februari 2012

Du ska ha EN sak klart för dig fröken Rebecca Johansson! 
1. Du går fan inte och snackar en massa skit om mig till My. Hon känner inte mig och hon har velat pajja det för dig och mig förut. Säg Grattis till henne för hon lyckades med det.
2. Ring aldrig mig igen och fråga mig om vi BÅDA kan lägga detta bakom oss och gå vidare som två mogna människor, och sen går du dirr till My och kläcker ur dig jävligt onödiga grejer.
3. Jag och Laura snackar HUR mycket vi vill ska både Du och My veta.
4.Det är inte så konstigt att Laura ringer mig och berättar vad My har sagt om mig till henne, när all skit kommer ifrån dig Rebecca. 
5. Den ärliga personen här och nu är faktiskt Laura, För du hade aldrig berättat för mig om vilken skit du sagt om mig till My. Det är bara jävligt fint utav Laura att säga det till mig, för då vet jag sen vilken människa du är.
6. Om du nu ska fortsätta att gå runt och snacka skit om mig eller någon annan, stå för det och blanda inte in nån jävla ful brud som inte har med saken att göra. 
7.Och sen är du jävligt omogen att gå runt och snacka skit om mig till My och sen blocka mig på Alla sidor. 

Nä men där är ju något fel på dig tjejen..



Hälsa My att hon kan ta och ringa till MIG om hon har något mer att säga, var så god bara tjejer ! ;)

Inga kommentarer: