Sidvisningar förra veckan

måndag 20 februari 2012

[Röster som säger vad de tycker, en bomb som exploderar. Läs mellan raderna, blir att notera: Vad handlar detta om?]

Hur kan du stå bredvid din mamma och säga till mig i telefonen: "Theresé, du är så jävla äcklig. Jag vill aldrig mer se dig. Du är äcklig, dom är äckliga. Gå och ha "3-kant" med Laura och Linda istället! Hela vårt förhållande var Bajs och jag hatar dig, du är äcklig." Va?! :,( Det gjorde mig riktigt ledsen. Och att jag ska ha "3-kant" med Linda och Laura. Rebecca, vad är det som händer med dig? Jag och du pratade så lugnt och fint inatt och bestämde oss för att gå vidare som mogna ex. Men vad kommer allt detta idag. Jag gjorde inte ett skit. Allt började med att My ringde till Laura och snackade skit om mig. Varför? Jag sitter helt förstörd efter det som du kallade mig i telefonen. Det sårade mig djupt. Jag förstår ingenting? Du ber mig dra åt helvete, men av vilken anledning? Att jag är äcklig...




Jag ska låta dig vara, för resten av mitt liv. Detta krossade mitt hjärta till max och jag har aldrig vart så här ledsen som jag är nu..


Äcklig säger hej då nu..... :,(




Inga kommentarer: