Sidvisningar förra veckan

måndag 27 februari 2012

Bra helg!

Sitter i Ytterby Hos min morbror Robban. Sjukt fint hus han har! Känns underbart att bara glida omkring här och bara ta det lugnt. Helgen har vart hur bra som helst. I fredags Var jag och min morbror ute och festade på "Hatten" . Träffade många gamla vänner som jag inte träffat på 8 år. Hampus började gråta när han såg mig. Stark gammal vänskap!
I lördags så åkte jag hem och började dricka lite lätt med min sambo Emmy. Fixade oss och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi åkte hem till Carro på förresten. Och det Var sjukt kul. Och Nathalie Kom dit, det blev ju som det blev :P
Vi drog sen till Saga Bar - Flat festen, bara tjejer får komma in. Och där träffade man på många Goa vänner, och även Anna. Haha jag orkat inte!! :P
Min helg kunde inte bli bättre!!!! :)


Inga kommentarer: