Sidvisningar förra veckan

onsdag 17 november 2010

En vanlig kväll

Idag har jag inte alls gjort så mycket. Skulle ha ringt Arbetsförmedlingen, men det glömde jag visst av. Så det får jag istället göra i morgon. Har legat i sängen och tittat på film. Suttit lite vid datorn och sen... inget mer. Haha, Sicket liv!

Ska klippa mig i morgon. Skönt det, och det kan ju behövas nu. Det var ju 3 månader sen sist. Ungefär så långt mellan rum jag har mellan varje klippning. För att håret ska växa lite mer. Och det växer ju faktiskt fortare då, om man sköter det som man ska. Jag ska ungefär klippa bara 2 - 3 cm. Det behövs nog inte mer på mitt hår nu. Ska ju spara ut det, så att det är långt och fint. Och sen så ska jag hitta på någon skojig frisyr. Älskar att leka med håret. Kanske blått? Nää, så långt går jag inte.. hehe *

Men nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen igen och vänta in 'Paradise Hotel' som jag missade förut. Så jag får titta på Reprisen som går kl: 00:30. kul!

Inga kommentarer: