Sidvisningar förra veckan

torsdag 18 november 2010

En god dag.

åh! i natt blev det inte många timmar till sömn.. Så nu är jag rätt så trött och seg i kroppen, snarare i huvudet! Men min dag har varit hur bra som helst, ändå. Cornelia kom och hämtade mig 08:30 och så åkte vi hem till henne. Fixade i ordning frukost och tittade på film. "Mannen som kunde tala med hästar", en sån fin film. Den rekommenderar jag skarpt till er som icke har sett den än. Efter att vi myst hela morgonen i soffan så åkte vi hem till Carro där jag blev klippt. Toppade det bara 2,5 cm. Så det känns skönt. Sen har vi vart ute på Ö-arna ett litet tag. Och sen åkte vi till OnOff där jag fick min nya mobiltelefon. Är jätte nöjd med mitt köp idag och jag hoppas att mobilen inte är allt för krånglig ><

Vad tycker ni? :)

Inga kommentarer: