Sidvisningar förra veckan

torsdag 17 december 2009

Work work and Work..




Kallt och blåsigt utanför min vägg. Jag vill bara lägga mig ner i sängen med Te´t. Läsa en bra bok och koppla av. Men min tid är alldels för kort ikväll. jag har så mycket att göra nu idag. Fixa och dona i mitt rum. Hänga upp hyllor i alla dess former. packa upp och även packa ner sådant som jag redan har växt i från. Minnen som inte ska få hänga med mig på min resa. Dax att skaffa nya.

I dag har det gått bra på min Praktik. Fick veta att Jag ska få komma tillbaka nästa termin. Så det va en fruktansvärt bra och rolig nyhet för mig! Jag ska prestira enu bättre då. Än vad jag har gjort denna terminen. Har vart ganska så mycket sjuk. Men det är ju lätt att bli i sånna här kalla tider.

Ah, men nu måste jag faktsikt ta mig i kragen att börja fixa och dona här i rummet.

puss th'



Inga kommentarer: