Sidvisningar förra veckan

måndag 21 december 2009



Hej mitt vinterland...





Vinter lyser upp alla trädgårdar där ute, de långa vägarna täcks just nu av alla hundra tals småp flingor som blir till ett stort och fint vintertäcke.

De närmsta 3 veckorna framför mig har jag en hel del att göra. Eller det kanske bara känns så?


"Min Kallender för de ca tre veckorna framför mig"

I morogn Tisdag ska vi fira Mathias, Cornelias storebror som fyller 22.
Onsdag: Gå ner till Golfen och ta en öl med Robin.
Torsdag: Julafton, firar jag med Pappa och min kusin Robin och hans familj.
Fredag: Jag och Robin ska ut och festa.
Lördag: Inte planerat än.
Söndag: ------ II --------
Måndag: Jag och Robin åker hem till han i Oslo.
Tisdag: Utgång i Oslo.
Onsdag: Cornelia kommer upp till Oslo.
Torsdag: Nyår i Oslo :)
Fredag: Ligga allmänt bakis och tycka synd om oss själva.
Lördag: Kanske utgång i Oslo.
Söndag: Kanske hem till Götebörg.
Måndag: Kanske hem till Göteborg.

Inga kommentarer: