Sidvisningar förra veckan

måndag 14 december 2009

Måndag


Efter att jag låg hemma oh va sjukförra veckan, så fortsätter det även idag med.
Vet inte riktigt vad det kan bero på. Men jag känner att jag är på bättringsvägen nu.
I Fredags så hade jag och Cornelia det hur mysigt som helst. Vi va bjuda på middag hemma hos hennes farmor och hennes "gubbe". jennifer och bella var även där. Maten va jätte god och vi satt och pratade om så sjukt ointresanta saker. Men det va riktigt mysigt. :)
Och i Lördags så bjöds det på lite fest här hemma hos mig. Det kom massa gamla vänner som jag inte har träffat på så sjukt länge. Så det va riktigt kul!
och ja, veckan fortsätter och i natt sover jag helt ensam, då Cornelia jobbar natt på Post terminalen. Kommer att sakna henna sjukt massa!
Puss t

Inga kommentarer: