Sidvisningar förra veckan

tisdag 17 november 2009

091117 - 'förevigt vår. förevigt din. förevigt oss.


Sitter här i mitt nya rum och mår hur bra som helst. Cornet ligger i sängen bredvid och ligger och små pratar med mig. Allt känns så fruktansvärt bra. Allt är som nytt. Allt är som inget hade hänt. Hur vi hade det innan? Vi har nu båda börjat om på ny kula och vi ska göra allt så fruktansvärt bra. Vi ler och skrattar så mycket mer än innan. Vi mår bra med varandra nu,
Precis som det var i början!
Vi ska inte "ta in massa personer" i vårat förhållande, personer som inte har med detta att göra. För detta är vårat förhållande, inte erat.
Ingen kan "övertala, eller börja snacka om saker som inte är sant"
Faktsitk, så ska vi hålla er ute.
Jag iaf tackar snällt nej till er som vill komma och "ge tips". För Jag vet att jag och älsklingstjejen klarar detta utan er.


Du. Jag. Vi. Oss.

Inga kommentarer: