Sidvisningar förra veckan

torsdag 5 november 2009

Skönaste bilden på Tanja & Mig.

Torsdag och snart helg. Dagarna går så fruktansvärt fort. Hinner jag ens med? Man kan ju börja undra.. Har vart hemma sen i Tisdags. Har inte mått så bra. Men i morgon väntar praktik. Och sen är det helg. Vad händer? Jo, Fredag bli väl ganska så lugnt må jag säga. Men på Lördag kanske att det blir en trip till Pappsen. Några enstaka öl och Franses besök. Har aldrig festat på franses förut, så det ska bli kul och se vad detta kan vara för ett ställe. "N-dubz - papa can you hear me" har spelats hela dagen. Vet ej varför. Bara att den är nådigt bra. Enligt mig själv.

Ska nog börja att ta tag i livet lite mer nu. Fundera på vad jag har för mål med jobb och praktiker. Boende och land? Har haft tankarna åt Norge nu i 1½ år. Har lovat Robin, min kära kusin att flytta upp till han. Och det gör man ju så gärna. Kan vara skönt att komma ifrån detta tråkiga land för några år. Kallt och dystert. inte för att Norge inte är detsamma. Men det känns som om att det kan vara roligare att bo där. Folket och allt som har med Norge att göra.


"Vi får väl se vad som sker"

Inga kommentarer: