Sidvisningar förra veckan

lördag 26 september 2009


Godmorgon alla häärliga people!

sitter här i soffan med alltandörren fullt öppen och det härliga höstväfret hälsar varmt på. Älskar hösten!

I går kväll va en mycket bra kväll. Jag, Cornet, Andrea och Sophia bokade in SicoBowling här i Kungälv. Vi hade jätte kul! efter några gott kalla öl som värme gott i magen så gick vi hem till Andrea och drack varsit glas vin och sedan drog vi till 'Malt&Humle'. Inte så mycket folk. Men kul vare!

Ni kanske har lagt märke till att för varje inlägg som jag gör så lägger jag även upp en bild. Varför jag gör detta är för att jag tycker att varje dag har sin egna bild. Det är inte så många bloggare som jag har sett som lägger upp bilder förvarje inlägg. Men jag tycker att det blir mycket finare, och det blir mycket mer personligt över det hela. Håller ni inte med?

Inga kommentarer: