Sidvisningar förra veckan

måndag 3 augusti 2009

090803 - En lång dag.


Idag har det varit en lång och slitsam dag. Började dagen med att gå upp vid 11:00 tiden och åt min riktigt goda frukost som bestod av soya Yoghurt, fullkornsflingor och färska hallon & blåbär. det va riktigt mumsigt.
Och vid 11:30 va det bara att sätta igång med städningen som jag skulle hålla på en stor del av dagen. Damma, torka rent allt, tvätta spisen/ugnen, damsuga, moppa golv. Sedan blev det iväg till CittyGross här i Ytterby och stor handla. Väl hemma igen och då lagade jag lite mat till mig och resten av 'familjen', Cornelia, Dennis och Lasse. Det blev Falukorv i ugn, mitt hemmagjorda potatismos och en jätte god sallad till. Och efter maten så va det bara att sätta igång med disken som blev över. Så min dag har bara gått ut på att 'vara en hemmafru'.


Jag har kommit på att Keri Hilson är grymt snygg och grymt vacker.
Några bland dom första gångerna jag hade sett henne
på tv så va det lixom bara en vanlig tjej som sjunger.
Men nu tycker jag faktiskt att hon har snyggat till sig.
Bra där Keri :)

Inga kommentarer: