Sidvisningar förra veckan

torsdag 9 juli 2009



Torsdag förmiddag och jag sitter hemma i min ensamhet- saknar, tänker och lever.

- Jag mår faktiskt riktigt bra nu, eller det har har jag gjort en lång tid nu. Träffat en hel drös med massa nya vänner som är helt fantastiska, på sina sätt. Och vi har himla kul tillsammans.
Och jag har träffat en ny nu, eller ny och ny. . C, I like here!
Vi har umgåts nu i 2 månader, och vi har gjort en sjukt massa tillsammans, hittat på saker som jag aldrig har gjort förut. Men allt har vart himla bra, eller är rikitgt bra!

- Varför jag sitter hemma från jobbet nu är att när jag målade igår så kände jag att armen blev mer och mer spänd. Den ville riktigt inte göra som "jag ville". Så jag kände det nu när jag vaknade att, "det är nog bäst att jag är hemma idag så att armen vilar sig lite så att den kan bli bättre."

- Oj, harre gud, Jaa vad glad jag blev nu!
Nu när jag tittade ut genom fönstret så kom en jätte stor skur med regn. Och jag som älskar regnet. Tänk dig, du ligger hemma i sängen med någon som du tycker om, som verkligen betyder för dig. Ni ligger där och tittar på varandra, medans ni hör regnet smattra lätt på rutan. aah, shit, jag tycker verkligen det e så härligt med regn!




/T

Inga kommentarer: