Sidvisningar förra veckan

tisdag 14 juli 2009

090713 - du.


<-- Jaa, här sitter man nu i en stor saknad av en person som har grovt in i mitt hjärta och värmt upp det på bästa sätt. Jag mår så fruktansvärt bra med denna underbara personen. Hon får mig att känna något, något bra. Hon får mig att känna det där pirriga ruset i kroppen när man nästan inte vet vad man ska göra. hon får mig att känna mera, hon får mig att Le.
- I Fredags så begav jag mig hem till Robin och Cornelia skulle hem till sitt, men vände snabbt om igen. Vi satt ett litet tag hos Robin med Madde och Göran. Sedan begav vi oss till Peter Wendesten, [Min Pappa]. Där satt Madde, Natta, Lukas och Pappa. Hur trevligt som helst, men på tok för galen kväll för att nämna det här. Väldigt mycket som hände..
- I Lördags vaknar Jag och Hjärtat upp hemma hos mig på Hälsö och vi beger oss hem till henne i Kållered där hennes Mamma Lotta och Pappan Tony står med maten i huggsta högg. Grillat med god sallad. Me Like!
Och hennes söta mormor kom och åt med oss. Efter maten blev det film -'Dagboken'. Den filmen får en verkligen att rysa i hela kroppen, så fin och så sorglig.
- Söndag och Hjärtat ska jobba från 12-18. och medans hon jobbade så låg jag kvar i sängen och drog mig, tittade på film och lyssnade på söta inspelingar som hjärtat hade spelat in*
Sedan bjöds det på Thai mat och jätte god kladd kaka. SomTony hade "bakat" hahah :)
Runt 19:00 tiden kom Hjärtat hem och vi tog en liten tripp runt Kållered och jaa, nån mer stans. hehe. Men en lugn kväll blev det och det va jätte mysigt.
- Och idag har vi varit hemma hos Tim, så längesen jag träffade han nu, så det va på tiden.
Cornelia lagade mat medans Jag och Tim satt och snackade, jaaa om allt. Som vanligt! :)
Hur trevligt som helst..
Men nu ska jag börja fixa iordning mig inför kvällen, borsta tänderna och tvätta av ansiktet.
Sedan ska jag sova och försöka att drömma fina drömmar, som jag nu har börjat göra igen (A)
/T


Inga kommentarer: