Sidvisningar förra veckan

torsdag 30 juli 2009

090730 - Allt gick bra!


Hej på er!

Nu har jag precis städat klart att skåp och hyllor i köket. Lagt in några tvättar i tvättmaskinerna, så snart är allt klart som jag ska göra idag. skönt det! Cornelia & Lasse ligger och sover, så jag kunde ju lika gärna passa på.


-Igår opererades min mormor. Allt gick bra och dom kunde lösa felet i magen på ett mycket bra och säkert sätt. Men sen så vet vi ju inte hur det kommer att gå nu framöver. Så det är lite oroligt på den fronten.. Men man måste ju hoppas på att hon kommer att bli frisk. Hon är iaf vaken och så nu, mer vet vi inte..


Senare idag så tänkte jag och Cornelia gå till torget här i Kungälv och kika runt i alla små butiker som ligger längst en kullerstensgata, så himla mysigt med alla små cafeér, alla dofter och dom fina små inredningarna, nästan så där att det blir ett gammeldags stuk på det hela. Det känns nästan då att tiden står stilla? Så det ska bli kul :)

Nu ska jag forsätta med städndet. Så kanske jag skriver mer ikväll? :)

Puss


Inga kommentarer: