Sidvisningar förra veckan

onsdag 29 juli 2009

090729 - Operation


Igår kl: 10:00 las mormor in på Kungälvs sjukhus för att idag opereras i magen. Operationen började kl:10:00 och blir inte klar förens om många timmar. Det är en stor operation som hon ska genom gå.
-Jag har nu så många tankar och känslor inom mig som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera? Det är så mycket som jag tänker på: "Hur kommer det att gå? Vad kommer att hända? Kommer hon att klara sig, om inte?"
Det är fruktansvärt jobbigt att sitta här hemma i Kungälv och gå runt och titta på henne på alla korten. Det kanske va sista gången som jag fick krama om henne igår? Många av mina vänner säger: Du får inte tänka så, allt kommer att gå bra!
Men man måste endå få tänka på ett negativt sätt, fasten att man inte vill det. jag ber bara till han där 'uppe' att han ska ta hand om henne. För mormor är min mormor, och min klippa i livet.

1 kommentar:

Candy sa...

Oj, jag förstår att det måste vara jättejobbigt. =( Det är alltid otäckt när människor som står en nära ska opereras. Kanske speciellt om de är gamla.

Du har en jättefin låt på din startsida av bloggen! Band Of Horses är riktigt bra.

Svar om bulimi-inlägget:

Tack så mycket. =)