Sidvisningar förra veckan

onsdag 3 juni 2009

-Jag förstår verkligen inte vad det är du vill?
Jag ringde dig och grät dagen efter, och bad om
ursäkt för vad jag gjort mot dig. jag ville ha space,
och du sa själv till mig att du skulle ge mig all tid i världen.
Men det höll du inte. iställt fick jag ta all skiten, igen..
Jag ringde ju till dig och grät. Men du verkar inte minnas?
Jag vet faktiskt inte, bara du.

jag ångrar mig verkligen, men du skiter bara i det.
jag har verkligen tänkt på vad det är jag har gjort imot dig.

Vi hade ju faktiskt problem innan detta, och det vet du med.
Men det säger du inte till dina vänner.
ist får jag ta skiten från dom med.
För dom vet inget, bara det du har sagt om mig.
men nu finns jag bara i ditt förflutna, och jag vet att
du aldrig vill ha mer med mig att göra.


men jag vill faktiskt så mycket mer..






Jag kommer aldrig glömma dig,
jag kommer aldrig glömma oss

Inga kommentarer: