Sidvisningar förra veckan

måndag 22 juni 2009

090622 - ett tag sen, en väntan och ett liv

Hej!

Fölåt mig folket att jag har vart så dålig på att uppdatera mig den senaste tiden. Men jag har haft fullt upp med att leva. Den senaste iden har jag haft väldigt mycket omkring mig. men jag har haft det väldigt bra! Jag har träffat en hel drös med massa nya och härliga vänner. Soliga dagar med många aktiviteter. Och jag trivs bra.

I helgen har det hänt mycket. I fredags va det Midsommarafton och det blev en bra hemma fest Hos Rebecka på Öckerö. hur trevligt som helst. Men i slutändan ballade det lätt ur. Jag tappade min Mobil, min Kamera och allt mitt smink. hur kommer jag att klara mig nu? Jaa, det kan tyvärr jag inte svara på.

I lördags bärde det av till Gretas med Robin och Sandra. Sjukt kul kväll, lyckad!
söndag och dagen efter när alla vart ganska så sletna drog vi ner till klöva på Hönö för att äta pizza. Gott! senare på kvällen satte vi oss på ett häärligt ställe för att grilla. Mys där!

Inga kommentarer: