Sidvisningar förra veckan

måndag 29 juni 2009

090629 - Som välkokt Marmelad?



Hej mitt folk!

- Idag har det varit en mycket trött dag. Vaknar 07:20 för att snart bege mig iväg till jobbet. Jag kanske inte har sagt det att mitt sommarjobb är att stå och måla hus. Alltså målare e jag nu. Det är jätte kul, varje dag lär jag mig alltid något nytt. tex som idag, att man kan känna sig som välkokt marmelad. Jaa, nu vet jag ju inte hur det känns. Men hon som vi målar hoss, hon kände sig som det iaf. Mycket cool kommentar vad jag tycker iaf. Hon e ju 87 och är pigg som en nötskärna. Nu för tillfället min Idol.
- Iaf, det blev bara 2½ timmars arbete idag. Skönt tycker jag, vädret har ju vart helt underbart. Att stå och måla i skuggan är ju det bästa, 23 grader är det. Om inte jag stått i skuggan, jaa. Då hade jag nog kännt mig "välkokt"? Kanske få testa det i morogn och se hur det verkligen känns. Får fundera på det...? Så jag va hemma vid ca 10:45. Väcker Cornelia com ligger och sover i min soffa. efter några timmar åker hon hem och jag lägger mig och somnar. Sover i 3½ timma. Jag va trött som ni kanske förstår? Men gud va värt det va, hur skönt som helst.
- Ändrade om lite i bloggen nu med. Summerfeeling e ju så underbart! Kände verkligen att jag va tvungen att få bloggen lite fräschare och med mer häärligt fina färger.. Tycker du den blev bra? :) Jag är iaf nöjd, än så länge..

Nä nu ska jag bege mig mot Hönö kanske, eller mot soffan och läsa en bra bok? Det va längesen jag gjorde det nu, så det är la snart på tiden.

Ni får ha en riktigt bra kväll och se upp i backarna!


/T

Inga kommentarer: