Sidvisningar förra veckan

tisdag 30 juni 2009

090630 - Jobb och underbart väder.

Hej alla sommarglada Flickor och Pojkar!

Sitter just nu hemma och är rätt så trött. 6 timmar på jobbet och jag känner verkligen att jag trivs hur bra som helst ju nu, med allt! Livet rullar på igen som det ska tycker jag, och även pengarna. Det va lite struligt med det förra veckan, men nu har allt löst sig och ja, "Pengar rullar in som det ska, det går bra nu". Ni som inte vet vad jag jobbar som har nog missat en del. Jo, på sommrarna är jag målare. Målar hus utvändigt. Och i mellanåt kan det vara invändigt. Det är hur kul som helst och jag trivs jätte bra
med det. Även goa pengar..
- Jag skulle egentligen umgåts med Robin [min kära kusin] idag, men jag har tyvärr ingen ork för det just nu. Är trött som sagt. Så ute i solen och måla i 6 timmar, ja det tar på en. Igår när jag kom hem så la jag mig i soffan och sov i 3 ½ timma. Skönt! Men ack vad jobbigt det va sen på kvällen när jag inte somnade och ja, vad ska man då göra? Snälla, ge mig ett tips är ni snälla. För jag är sjukt dålig på att somna när jag är som piggast. Du med?

Ni ser dessa två bilder här på vänstra sidan?
I Lördags så gick Jag och Cornelia till Gretas.
[Gretas, en Gay krog i Gbg]. Hur skön kväll som helst. Massa ttevligt och fint folk som vi hängde med hela kvällen. Vi hade skoj!
Senare på kvällen när det va dax att bege sig hemmåt, så skildes Jag och Cornelia åt olika håll. Jag hängde på Jenny, Sandra och en tjej från Stockholm. Vi skulle hem till Sandra och Jenny som bor i en lägenhet i Frölunda. Japp, dom är Kombos. Men istället för att ta Taxin hem med en gång, så åkte vi till klipprna vid Näset och badade. Första gången i år som jag faktiskt badar. Gud va skönt det va. Ett måste på att göras om!

- Nu ska jag nog titta in hos min syster och min syster dotter, och se vad dom har för sig?
Så folket, ha en fortsatt bra dag och så hörs vi i morogn!




/T


Inga kommentarer: