Sidvisningar förra veckan

fredag 21 november 2008




Höst höst höst. .

kallt och alldeles underbart!
Men nu, nu är inte hösten kvar. Vintern är kommen!

Många barn frågar hur man vet att det helt plötsligt ät vinter, och att hösten redan är gjord?
Många frågor, men aldrig något riktigt svar. .
Jag tycker själv att när man vet att vintern är här, då har det börjat att snöa.
och vad gjorde det igår kväll?
Joo, det snöade. Jag satt på Centralen med Fadde och väntade på att min buss skulle komma, och hennes pappa skulle hämta henne. Faddes pappa kommer och vi säger hej då.
Får ett sms några få minuter efter.
Fadde: Det snöar! :D
Gud va glad jag blev, det verkligen snöade.
Och då tänkte jag faktiskt på Robin, min kusin.
Han som älskar snö. Hoppas att han ser detta nu och inte sitter inne och kollar på film?
hehe .. jaa, jag tänker faktiskt väldigt mycket på han.
För han betyder mest av allt i hela mitt liv. han finns i mitt liv som ingen annan.




Inga kommentarer: