Sidvisningar förra veckan

lördag 22 november 2008

Fredag hela veckan?

Fredag och jag bränner massa bra skivor och missar 3 bussar som ska till Hönö.
oouff!
Åker hem till Pappa och madde för att hämta mina öl.
Men där blev man sittande i 1 timma.
Drack öl och snackade om minnen.
massa härliga skratt bjöds man på, Tack!
Blir full och cyklar med en jävla hundra 90 hem till Robin.
Blir bjuden på Taco och sen började vi dricka igen.
Idol tittande och en jätte bra film.
Tääsan kom och allt blev så jävla kul! =)
Robin tog ifrån mig ölen för att jag skulle koncentrera mig på filmen, bra där!
halv 12 drar vi hem till Hannah.
FYFAN!
Träffade massa gammla vänner, hur kul som helst.
Kotten och Heffa va där.
har inte träffat dom på 1 år nu, aah 1 jävla år!
Kotten, tack för att du är du.
Heffa, tack för att du gör alla kvällar bra.
va där i ca3 timmar, och sen drog vi på efter fest hem till Robin.

-Erica, häng med nu då. komigen, snälla!(A)
Erica - Men Nej, orkar inte, ska jobba i morgon.
- snälla då, en liiiten stund?!


Erica - Nej!
Jag - Erica? vad är det jag hör?
Klart att du ska med!
Erica - Okej :D

Vem kan mecka, vem kan, vem kan?
Jo jag :D HAHAH

Kvällens alla bravader, fan va kul!

Men en sak, det skäms jag för.
Hur kunde jag ens med att säga det?
Till världens underbaraste kille.
- William, du är så jäävla falsk!
Fy på dig T

Inga kommentarer: