Sidvisningar förra veckan

lördag 18 oktober 2008

Välkommen in kära dagbok,
kom in i värmen till din allra närmaste vän, de är jag Th! =)

Jag har tänkt, tänkt å tänkt, tittat under, över från sidan å sen från andra sidan, gått baklänges å tänkt på de, men även framlänges. Försökt se svaren i böcker, tittat med glasögon och utan, men till slut insåg jag att man kan inte hitta svaren i böcker, på internet, i naturen eller hos vänner, den enda sanningen ligger i en själv, där hittar man svaren på de mesta!
Otrevligt nog har jag till min stora förskräckelse oroande otroligt mycket tid att tänka, min effektiva tid består endast i att träna, kolla film och just tänka, många frågor har besvarats, men tyvärr finns de frågor som inte ens jag har lyckats besvara...

1. Om bäbisarna faktiskt kommer med storken, vad händer om storken blir utrotad, kommer det inga fler bäbisar eller kommer typ sparven få ta över jobbet?

2. Hur kommer de sig att snus ligger i runda burkar, snusarna i sig är ju faktiskt inte runda, dom har formen av en rektangel, eller är det jag som inbillar mig?

3. Om jag tycker att grönt är grönt, hur kan jag då veta om Kakan ser samma gröna färg? Om man är färgblind är allt svart å vitt eller är allt svart, gult, grönt, brunt.. VILKEN FÄRG SER MAN OM MAN ÄR FÄRGBLIND?!

4. Tycker kor om bullar, och om dom gör de vilken sort gillar dom bäst? Med kanel, vanilj, neutral (utan tillsattser), hallon, bamse (-bulle)?!

5. Jag fryser aldrig när jag är full, jag får liksom känslan av att jag svävar på ett moln av element, men varför har då alla A-lagare på sig jackor vare sig de är varmt eller kallt? Om man då är nykterist kommer man förevigt brinna av kyla i kroppen?

Livet viktigaste frågor verkar så obetydliga när man börjar föndera på sådan världsliga frågor...

Inga kommentarer: