Sidvisningar förra veckan

måndag 15 september 2008

15/9 Måndag

Hello You!


Första dagen i veckan och den har sett ut som alla dom andra dagarna sen förra veckan (tisdag)
Började praktisera på klädaffären stuk. Allt började bra och det va kul att få se hur det är att arbeta i en klädbutik. Massa olika fina märken och goa arbetskamrater som man ska jobba med 4 veckor framöver.
Jag trivs jätte bra och jag känner att jag har kommit in snabbt i gänget. Kul!
Arbetsdagarna är olika från dag till dag. Jag börjar kl 09:30 och slutar kl 16:30
Nu är det i mítten av månaden och pengarna börjar ta slut hos många människor.
Så därför är det lugna dagar hitills. Så jag ser fram imot i slutet av månaden när lönen tassar in på allas konton.

Men nu ska jag titta vidare på outsiders, så ni får ha det så bra.
men vi hörs säkert i morron :)

Puss*

Inga kommentarer: