Sidvisningar förra veckan

lördag 19 juli 2008

Skin, skin som den sol du är. Låt hela världen se ditt vackra leende. Jag säger lys, lys som den stjärna du är, du lyser upp mitt mörker och jag känner att du är med. Hur du rör mig, tar mig. Sättet du ser mig. Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig, tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig. Sitter här på tåget, ser hur meter blir till liv. Sakta saknar jag din doft och din profil, det är din stil. Och sättet du är på, det är din stil. Ja, du vet det bara är så. För det bara blev så, vet att du kan förstå. Tror det finns en högre plan för oss två. Känner när vi ser på varann hur du håller i min hand. Nu är vi långt isär och i olika ställen i vårt land. Värmen som sätter mig i brand, och jag känner hur det glöder min vän. Passionen av kärleken, hur vi växer med den. Kan vara mörkret, att ljuset kommer sen. Kan ta farväl, svårt att vara isär. Jag önskar mitt hjärta att du vore här, jag önskar du vore här. . .

Inga kommentarer: