Sidvisningar förra veckan

onsdag 25 juni 2008

Hellu...

Hejsan på er!

Onsdag förmiddag och jag är hur trött som helst, Visste knappt vilken dag det va..
Snackar lite med Emmie just nu om Pride, om vi ska bila upp eller inte. Beror på om vi får låna Lenart's vita buss upp. Det hade vart hur bra som helst. Annars får man fråga min pappa om man kan låna hans gamla vita skit bil.. Vi ska iaf ha hur kul som helst, det är 4 ½ Vecka kvar till Pride.. Theresé och hennes galna gäng ska med oss upp, mig och Emmie asså.. Sen är det hus många som helst från gbg som jag känner. Maristad och gbg gänget, Whaa! Det är nästan farligt vad kul det kommer bli :) Träffa massa sköna folk som man känner igen från Qx. Och sen kommer man ju att festa och ha så himla kul med alla.. Jag längtar verkligen!

Nee, nu ska jag faktiskt chiila in till syster och platta håret. Marcel glömde ju att ta med min platt tång förra helgen..
Jaja, Hej då på er!

Puss<3

Inga kommentarer: