Sidvisningar förra veckan

onsdag 11 april 2012

JAG HATAR FLASHBACK MEDLEMMAR !

OKEJ, NI ALLA FRÅN FLASHBACK.ORG SOM KOMMER IN OCH LÄSER MIN BLOGG. DET JAG GÖR DAGLIGEN, KVÄLLAR OCH HELGER. OCH UTESLUTER ATT JAG ELLER NÅGON ANNAN SOM ÄR DELAKTIG I SLÄKTEN/FAMILJEN ATT VI HAR NÅGOT MED PIERRE'S FÖRSVINNANDE. ÄR NI TOTALT SLUTKÖRDA I HUVUDET?????!!! DETTA HANDLAR OM MIN SYSTER OCH HENNES BARN PÅ 4,5 ÅR, OCH MIN SYSTER VÄNTAR SITT ANDRA BARN OCH ÄR I 5TE MÅNADEN. ÄR NI HELT SLUTKÖRDA PÅ RIKTIGT??!!! DET ÄR VÄLL KLART SOM FAN ATT VI ÄR FRUSTRERANDE, FÖRBANNADE, LEDSNA, OCH AH, HUR FAN SKA VI BETE OSS. DETTA ÄR INTE NÅGOT SOM HÄNDER ÄN ANNARS? DET ÄR INTE SÅ ATT ALLA SITTER HEMMA FÖRBEREDDA PÅ ATT NÅGON SOM ÄR ÄN NÄRA SKA FÖRSVINNA? NI ÄR SJUKARE ÄN SJUKAST ! vISST, LÄS MIN BLOGG, KOPIERA ALLT FRÅN MITT LIV OCH VIK UT. JAG BRYR MIG INTE, MEN EN SAK SKA NI HA JÄVLIGT KLART FÖR ER. NÄR DET ÄR ERAN TUR ATT VARA MED OM EN SÅN HÄR SAK ELLER LIKNANDE HÄNDELSE: DÅ ÄR JAG DEN FÖRSTA SOM SKA HOPPA PÅ DIG/ER !!!! TÄNK ER FÖR HUR NI BETER ER !!!!!!! JAG HOPPAS INNERLIGT ATT NÅGON AV ERAN FAMILJEMEDLEM SKA FÖRSVINNA SÅ ATT NI KAN KOMMA TILL INSIKT MED HUR VI HAR MÅTT OCH MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR I DETTA !!!

TACK FÖR MIG !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Theresé. jag hittade din blogg och tycker du skriver så bra :-) och snälla lägg inte ner någon energi på flashback skribenterna det är inte värt det. "Det är svårt att lära någon som inte begrip" Det tar bara en massa kraft från den styrka ni alla behöver nu och ett bra tag framöver. Du verkar vara en härlig tjej med skinn på näsan precis som din mamma ;-) det gillas skarpt. Va rädd om dig Kram Mia

Anonym sa...

Hur arg man än må vara och ledsen och frustrerad så är det skamligt att du önskar att ngn annan ska vara med om samma sak som ni. Det kommer alltid finnas hopplösa människor som inte är kloka men det berättigar inte att du önskar det för ngn annan. Du om ngn borde ju förstå det? Nu tror jag iof att du är väldigt arg och skriver i stundens hetta för inte önskar du väl livet ur en oskyldig?

Anonym sa...

Jag kan förstå din frustration över alla spekulationer på flashback...MEN du har en offentlig blogg & vill du inte ha det, lås den!
Jag håller med "anonym" här ovan och hoppas att du skrev detta inlägg i stundens hetta...men jag kan inte förstå hur du 8 dagar senare kan ha kvar ett sådant inlägg:(
Jag tror inte att någon som inte varit med om samma sak som er kan förstå hur det känns & visst finns det alltid nötter som spekulerar hej vilt:( Men ni glömmer bort att de flesta människor som engagerat sig i er & i Pierres försvinnande verkligen lidit med er, ställt upp frivilligt och vart ute och letat, delat vidare efterlysningar mm. Det mest märkliga i det hela är kanske att det var faktiskt en med namnet "Wendesten" som startade tråden på flashback?!!
Sen inte med det menat att folk kan skriva vad som helst...
Jag beklagar verkligen sorgen och hoppas på att ni kan finna styrkan i varandra att gå vidare.
Vila i frid fina Pierre!
/Jenny

Anonym sa...

Hej, jag förstår med din frustration, men dra inte alla som är på Flashback över en och samma kant, Andreas Holm använder Flashback men stöttar er helt öppet, starkt för vara gängmedlem