Sidvisningar förra veckan

torsdag 1 mars 2012

och jag sitter här som.. dagarna innan
Jag är så trött, jag är så sliten, fast på insidan denna gången.
Har haft så mycket för mig att gör, tankar och känslora så att jag har nästan inte vetat vad jag har hållit på med.
Fast nu kommer jag inte på vad jag har gjort?
En bra fråga.
.Jag har vart hemma hos morbror och tagit det lugnt. Så mycket runt omkring mig så jag måste bara få lite tid för mig själv.
Det har vart riktigt skönt.
Tänkt igenom än massa saker som jag annars inte alls brukar tänka på
Som att glömma av mig själv, hur jag mår.
Bara vara hemma och softa, ligga och kolla på film i soffan.
Prata med kompisar som jag annars inte har tid till att bry mig om.
Kanske låter hemskt, men som sagt, jag måste ta tag i mig själv nu och bara bry mig om mig själv nu. Tills allt har lugnat sig.


Inga kommentarer: