Sidvisningar förra veckan

onsdag 7 mars 2012

Du säger...

Du sa att du alltid kommer att bry dig. Du har inte visat ett enda tecken på att du menade det. Pierre är försvunnen och detta har gått ut till hela Sverige. Tidningar, radio och tv. Jag har ätit 3 mål på 3 dagar. Sovit 11 timmar på 2,5 dagar. Och jag Mår skit! Du har inte ringt och frågat hur jag Mår eller har det, inte ens skickat ett sms. Inte ens ETT Sms! Har du ögonen så mycket för din nya att nu inte ens kan lägga ner 1 minut från din tid med henne att skicka ett "JAG BRYR MIG SMS." jag blir spy färdig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära medmänniska! Många är vi härute som bryr oss i eran svåra stund, tro ALDRIG någonting annat än det!!! Själv sitter jag i Stockholm och kan inget göra, mer än att envist tro och hoppas på att detta kommer lösa sig, att Pierre hittas. Ville bara skicka lite medmänsklighet i massor och visa ATT DU INTE ÄR ENSAM!!! Ge inte upp! <3 <3

Therese sa...

Det var inte så jag menade "Anonym" !!!!!