Sidvisningar förra veckan

tisdag 21 februari 2012

Vi släpper våra tyglar, vi släpper varandra. Vi är fria nu. Du är fri.

Du satt och grät i telefonen för mig igår, du ville inte att jag skulle lägga på.
Du sa till mig: Jag vill vara där för dig, hjälpa dig som en vän.
Det tar 2 minuter för dig att ringa upp och säga: "Nej, jag kan inte vara där för dig."

På den punkten är du och jag två heeeeeeelt olika typer av människa.
Även om måste gå vidare, blivit singel eller vad fan som helst.
Så kommer jag alltid att finnas där för dom som en gång vart en del av mitt liv. 
Alltså du är en av dom. 
Jag har sagt till dig: "Vad som än är, vad du än vill prata om eller så, ring mig,
jag kommer alltid att finnas här och kommer alltid att bry mig om dig"

Jag sviker inte de ord jag en gång sagt.
De ord jag en gång sagt, det kommer från mig, från mitt hjärta.
och dom bryter jag aldrig.

Men det gör du.... lev med det.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer alltid bry mig om dig, och vill finnas där. Men jag vågar inte, för jag vet inte vad som sägs till andra (två personer) och inte. Jag tänker inte utsätta mig själv för mer drama inom oss såkallade "fyra".Sköt om dig T / R