Sidvisningar förra veckan

tisdag 21 februari 2012

Och Jag sa i telefonen i natt att jag har lagt ner allt. Pratar inte med Laura och Linda om all drama längre. Vi snackar inte om nåt! Jag har släppt all drama. Tänker gå mot ljusare tider. För att jag mår inte bra av alla bråk. Så därför har jag lagt ner allt.
Du hörde väl när jag sa det, för jag sa det så många gånger i natt till dig. Men att du tar det som ett försvar för att radera dig själv från mitt liv är fegt. 


Jag skulle aldrig säga något mer om Dig eller Mig
 till dom två. För ingen skulle kunna få förstöra den vänskapen som du och jag, kanske kunnat ha. Men du släpper allt, helt. Mig. 


Det är du som har raderat dig själv. 
Lev med det...








1 kommentar:

Anonym sa...

Jag raderar inte mig själv T, jag kommer bara över dig. Jag kan knappt lita på dig längre. Jag vet inte vem du är, sen allt det med Laura och Linda. Jag litade på dig, men nu.. nu litar jag inte på någon.