Sidvisningar förra veckan

torsdag 26 januari 2012

Selling & Forget?


Satt hemma i soffan och bläddrade bland kanalerna på Tv'n. Stannar upp och tittar en snabbis på "Adam Live", inget program som tilltalar mig alls. Men jag gav det en chans. 
Att jag inte tappade hakan och la av världens skratt. 
Dom pratade om nya hemsidor på nätet och började prata om en ny sida som heter: NeverLikedItAnyWay.Com. Jag skrynklade lätt på pannan och lyssnade vidare om vad dom hade att säga om denna nya sida. 
Då är det en hemsida som någon kotte i USA som startat denna meningslösa internetsida. Han/Hon (antagligen hon) startat en butik på nätet där man kan sälja av sina gåvor som man fått utav sin partner eller sitt ex. 

Ska jag skratta eller ska jag gråta?

Varför sälja av det på nätet? Om jag hade gett min partner en present eller en gåva, och sedan sett den på nätet, för att säljas. Hur hade man känt sig? Inte glad iaf, Right?

  Bara för att man vill bli av med saker som kommer från sitt förflutna, glömma de minnen som man byggt upp med sitt ex, måste man då gå ett steg lite för långt så att det till slut blir till överdrift?

snälla nån..
 
     



Inga kommentarer: