Sidvisningar förra veckan

måndag 30 januari 2012

En Lördag.


I Lördags åkte jag upp till Sofia i Trollhättan. 
Började med att möta upp Jocke som kom med alkoholen och all Tacos som vi skulle trycka i oss. Satt och var helt inne i Sofias katt som... var helt grym på att käka från en tallrik. Tog sin tass, greppade tag i en bit köttfärs och tog sig det till sin mun. Ah, det var sjukt att se. :)

Jag & Sofia började fixa i ordning inför kvällen och sedan var det dax för mig & Jocke att köra Ölspelet - Högre eller lägre. Jag loosade ju så fett på de. Allt som allt kom jag nog  upp runt över 100 klunkar. Ohja. Sant!

Sedan när man började känna sig go i kroppen så tog vi Taxin till Lipz. En sån bra nattklubb. Hur kul som helst. och sån jäkla bra musik dom spelade hela kvällen.

Finns bara en sak att säga: Jag ska dit igen, Snart!

Inga kommentarer: