Sidvisningar förra veckan

tisdag 24 januari 2012

Egoist.


På Lördag drar Emmy iväg till Korea med Sofia och är borta i 3 veckor och 3 dagar. Så under den tiden ska Jag flytta runt mellan Sandra, Mamma & Pappa. (Nu kanske ni förstår mitt förra inlägg).

På kort tid, har jag gått upp 3 Kg. Inge bra. Måste sätta igång med träningen igen som en gång var min vardag. Man fokuserar på så mycket annat runt omkring. Vad händer, Vad ska vi göra, och framför allt: Hur blir det?

Jag ångrar mig idag att jag fokuserat på så mycket annat än mig själv. Jag har inte vart så Egoistisk mot mig själv som jag egentligen borde varit. Och det känns skönt att nu äntligen börja komma in på den vägen igen..
(Egoist när det gäller mig)


Morgon promenader på stans kalla gator & kvälls promenader i en sovande City.

(Det får bli min början)

 



Inga kommentarer: