Sidvisningar förra veckan

måndag 19 december 2011

Måndag.

12 timmars sömn och jag är fortfarande på det humöret att jag kan återvända tillbaka till sängen och somna om. Vakna upp i morgon. Men på samma gång så orkar jag faktiskt inte det heller. Har bara tagit det lugnt idag. Laddade ner filmen: Kyss Mig. En bra och rörande film. Kände igen mig i vissa scener. Det va väl det där med att... komma ut antar jag?

Det har vart ett skönt väder idag ---->
Soligt och inte alls så kallt. Men ändå så har jag bara suttit invirad i täcket, framför datorn med en kopp kaffe och vart helt inne i filmen. Det har faktiskt varit jätte skönt.

Klockan är bara 16:13, men jag känner inte alls för att hitta på något eller träffa någon idag. Förutom Mamma & Mats. Har absolut ingen energi till det just nu.


Men nu ska jag faktiskt klicka upp en till film.

Puss.

Inga kommentarer: