Sidvisningar förra veckan

måndag 3 januari 2011

Mitt liv. I bra rörelser.

Nu var det ett bra tag sen som jag skrev här. Det har hänt en himla massa saker. Bra saker, roliga saker, lärorika saker. Det gör mig glad. Stark, och villig att ta ett steg längre.

Det här var min bästa Nyår på 5 år. Jag är allvarlig. Jag och mina Godingar, Cornelia och Robert åkte ner till Bob & Jocke i Trelleborg. Åt god mat och lekte en massa roliga fyllelekar. Tung brottning, det var något nytt jag fick lära mig, vet dock ej vem som vann. Om det var Jag eller Jocke? hehe.
Träffade en mängd av roliga skåningar. Nya vänner - Me like!
På lördagen var det meningen att vi skulle ut och festa, men ist åkte vi och köpte massa gottigt och låg i sofforna och tittade på Avatar. Bra den filmen, älskar ju då Fantasy filmer!

Och allt annat som hänt, för mycket för att skriva ned det här, så jag håller det för mig själv. :)

Fyller ju 20 på Fredag och på Lördag ska vi ut och bli Kungar på stan.


Inga kommentarer: