Sidvisningar förra veckan

torsdag 9 december 2010

Ouf. Puh. Pft. Meh. Ojjj dååe.

Vakna 11:30 idag och gick upp för att städa, dricka en kopp kaffe och lyssna på musik som pumpar i blodet just nu. Har fått gjort massor under denna korta tiden, och det känns skönt! Har börjat fundera lite över vad jag vill och känner för med livet just nu. Och det kan nog vara på tiden att jag har börjat göra det, för i 2 år nu så har allt bara stått stilla och jag vet knappt hur jag har klarat av det. "Rastlösa Thrisse liksom." Men, nu har det börja cirkulera i huvudet och det känns kanon. Har massa idéer för nästa år. Börja jobba, skaffa egen bostad, resa, upptäcka nya äventyr, och bara ta hand om mig själv, leva mitt egna liv. Jag har en massa planer för mitt nästa år. Och jag tror att jag även kommer att vara med om en hel del. Vara med om massa bra saker. Och det kan nog jag behöva nu. Efter 2 mycket jobbiga år. En break och en massa betydelse fulla vänner som gått bort ifrån mig. Och jag vet att en av dessa personer, en mycket älskvärd person var hon. Hon hatar när jag lägger mig ner när det blir lite smått jobbigt. Och jag lovade henne att aldrig göra det. Men gjorde det ändå. Och nu känns det verkligen som att jag kommer att klara av det. Ingen kan dra ner mig nu och jag känner mig så himla stark och fri, på ett himla bra sätt!



. . och du finns i min tanke.

Inga kommentarer: